CMTF

Knihovna CMTF vznikla po obnovení Cyrilometodějské teologické fakulty v roce 1990. Z původního fondu Teologické fakulty, která byla v roce 1950 zrušena, byla do knihovny vrácena jen malá část (Patrologiae graecae, Patrologiae latinae). Knihovní fond je nadále doplňován prostřednictvím akvizice, grantů a darů. Jádro fondu tvoří literatura z oboru teologie, biblistiky, filosofie a liturgiky. Rozsáhlý je i fond z hraničních oborů, jako jsou  historie, sociologie, právo, psychologie, pedagogika, umění apod. Poskytuje individuální konzultace k elektronickým informačním zdrojům.

Virtuální prohlídka

Kontaktní údaje

Knihovna Cyrilometodějské teologické fakulty UP
Univerzitní 22
779 00 Olomouc
GPS: 49°35'40.985"N, 17°15'17.797"E
Telefon: 585 637 301, 585 637 302 (výpůjční pult), 585 637 303
Email: kcmtf@upol.cz

Otevírací doba

Pondělí 9:00 - 18:00
Úterý 9:00 - 16:00
Středa 9:00 - 18:00
Čtvrtek 9:00 - 16:00
Pátek 9:00 - 13:00
Sobota 9:30 - 13:30
Neděle Zavřeno

Změny otevírací doby

20. 3. pouze do 16:00

28. 3. 9:00-12:00

29. 3. - 1. 4. ZAVŘENO

Neděle a státní svátky zavřeno.

Otevírací doby katedrových knihoven

Knihy z katedrových knihoven žádejte na těchto kontaktech.

Pracovníci

vedoucí

Mgr. Jiří Piáček

585 637 301 jiri.piacek@upol.cz
Mgr. Petra Juráňová 585 637 302 petra.juranova@upol.cz
Mgr. Lada Polláková 585 637 051 lada.pollakova@upol.cz

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)