Nejen pro studenty prvních ročníků připravila KUP na začátek října exkurze v Ústřední knihovně ve Zbrojnici.

Foto: Knihovna UP
Pátek 8. září 2023, 8:24

Noví i stávající studenti Univerzity Palackého mohou na začátku zimního semestru využít možnosti exkurzí v Knihovně UP. Konkrétně v Ústřední knihovně ve Zbrojnici.

Během exkurzí se zájemci dozvědí základní informace o Knihovně UP a o službách, které nabízí. Proběhne ukázka, jak pracovat s katalogem KUP s možností najít si konkrétní knihu nejenom v katalogu, ale i na regále. Vysvětlíme studentům a studentkám, které knihy si mohou půjčit domů a se kterými lze pracovat pouze ve studovně. Dále zájemce seznámíme s tím, jak si mohou vytisknout, okopírovat nebo naskenovat potřebné materiály a kde všude mohou nerušeně studovat. Samozřejmostí je také krátké představení nabídky elektronických informačních zdrojů, které jsou při studiu velkým pomocníkem a při psaní závěrečných prací vyloženě nutností.

Kapacita míst je omezena na 15 osob, proto je nutné se na konkrétní termíny přihlásit prostřednictvím rezervačního systému: https://rezervace.upol.cz/exkurze-kup. Knihovna UP nabízí dopolední i odpolední termíny a exkurze bude trvat přibližně 45 minut. Shromaždiště pro zájemce o prohlídku je u recepce v přízemí Zbrojnice.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)