Archiv zpráv

28. 2. 2018

Britské centrum Knihovny Univerzity Palackého se stěhuje a bude dočasně uzavřeno.

23. 2. 2018

Knihovna Univerzity Palackého nabízí školení zaměřené na hledání zdrojů pro seminární, bakalářské a diplomové práce.

12. 2. 2018

Se začátkem roku 2018 pokračuje UP ve zpřístupňování řady špičkových elektronických informačních zdrojů svým studentům a zaměstnancům. Přístup do většiny EIZ máme nyní zajištěn díky zapojení do národního konsorcia CzechELib, které...

12. 2. 2018

V rámci Akademického týdne připravila Knihovna UP celotýdenní vzdělávací akci na podporu a propagaci elektronických informačních zdrojů. Zájemci se mohou zastavit ve Zbrojnici, kde v přízemí najdou od 10h do 15h infostánek, u...

1. 2. 2018

Knihovna Univerzity Palackého doporučuje ze své nabídky e-zdrojů kvalitní hudební databáze.

11. 1. 2018

Britské centrum Knihovny Univerzity Palackého nabízí nové termíny Cambridgeských zkoušek.

14. 12. 2017

Knihovna Univerzity Palackého doporučuje databázi obsahující 5000 e-knih z produkce Oxford University Press.

6. 12. 2017

Společnost Clarivate Analytics nabízí v prosinci online školení zaměřená na práci s databází Web of Science.

29. 11. 2017

Zpravodajské informace ze 150 zemí světa přístupné v rámci mediální databáze.

31. 10. 2017

Knihovna Univerzity Palackého spustila od 1. listopadu 2017 výpůjčku knih do noční studovny ve Zbrojnici.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)