Archiv zpráv

23. 2. 2018

Knihovna Univerzity Palackého nabízí školení zaměřené na hledání zdrojů pro seminární, bakalářské a diplomové práce.

12. 2. 2018

Se začátkem roku 2018 pokračuje UP ve zpřístupňování řady špičkových elektronických informačních zdrojů svým studentům a zaměstnancům. Přístup do většiny EIZ máme nyní zajištěn díky zapojení do národního konsorcia CzechELib, které...

12. 2. 2018

V rámci Akademického týdne připravila Knihovna UP celotýdenní vzdělávací akci na podporu a propagaci elektronických informačních zdrojů. Zájemci se mohou zastavit ve Zbrojnici, kde v přízemí najdou od 10h do 15h infostánek, u...

1. 2. 2018

Knihovna Univerzity Palackého doporučuje ze své nabídky e-zdrojů kvalitní hudební databáze.

11. 1. 2018

Britské centrum Knihovny Univerzity Palackého nabízí nové termíny Cambridgeských zkoušek.

14. 12. 2017

Knihovna Univerzity Palackého doporučuje databázi obsahující 5000 e-knih z produkce Oxford University Press.

6. 12. 2017

Společnost Clarivate Analytics nabízí v prosinci online školení zaměřená na práci s databází Web of Science.

29. 11. 2017

Zpravodajské informace ze 150 zemí světa přístupné v rámci mediální databáze.

31. 10. 2017

Knihovna Univerzity Palackého spustila od 1. listopadu 2017 výpůjčku knih do noční studovny ve Zbrojnici.

20. 10. 2017

Knihovna Univerzity Palackého získala zkušební přístup do multioborového zdroje Gale.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)